Irodalomról, versekről, könyvekről és a szép magyar beszédről.

Pirinéni Irodalmi Blogja

Pirinéni Irodalmi Blogja

Hazátlan

2015. július 30. - pirineni
Árva vagyok, hazám nincs nekem.
A fájás tépi szívem, űz a végtelen.
Más utakon zuhogva ver a zivatar,
Haza gondolok.Anyám a kapunk alatt.
Volt egy régi erdőm, s ültem a fák alatt.
Esténként álmodoztam békésen,
S vígan dúdoltam a fenyők alatt.
De itt borzongok.Hideg van.Tűzet rakok.
A lángja az emlékezésé, hálás vagyok.
A szárnyait kibontom a mesémnek.
A végtelenben emlékek leszünk csak,
Te,aki velem vagy, de a bánatom zavar.
Hallod az eső zuhogását? Jő a zivatar.
Így otthon csak a Duna vize zúg!
Két ablakával néz rám a házunk,
Álmomban mosolyog a benőtt gyalogút.
Az otthonom szép volt, szép a hazám.
Csak időm lenne, mely az ajtónkig vezet,
De gondolkodom, előre csak a jó visz,
Kincsekért ne törje magát senki sem.
Nekem nem sikerült soha,sors mást ígért,
Mégis várom a holnapot,hát ilyen a remény.
2015 július
Orbán Piroska

A bejegyzés trackback címe:

https://pirineni.blog.hu/api/trackback/id/tr857665644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása