Irodalomról, versekről, könyvekről és a szép magyar beszédről.

Pirinéni Irodalmi Blogja

Pirinéni Irodalmi Blogja

Apám és Én

2015. augusztus 27. - pirineni
A kezemben reszket a toll, hozzád írok Apám.
Nélküled idegen minden, azon a vad tanyán.
Egykor oly szép volt  az élet, kacagott a ház.
De régóta benne, már csak a bánat tanyáz.
A meséid hallgattam, mint a tenger zúgását.
A szavaid sokaságában elvesztem bután.
Szemeim keresik a messze tájat, szétnézek.
De sehol nem találom csak az emlékem.
Amit tőled kaptam egy- egy csillag nekem.
Őrizem örökké, hogy mindig velem legyen.
Fázik a kezem, keresem a tiéd, ami jó meleg.
Lángol bennem az otthon emléke, a szeretet.
Tőled választ várok,de a sötét elnyeli a szavaid.
De a messzeségben hallom, kondul egy kolomp.
Elmegyek s újra felkeresem a régi otthonom.
De csak álom volt minden,én úgy gondolom.
Álmomban újra láttam a meggyötört arcodat.
Akarom, s enyém lesz az utolsó szó joga.
De tövissé vadult a ház,nem látok semmit.
Végül feldereng halványan a régi borona.
Nincs itt már semmi, dúlás lett minden, préda.
Verejték nélkül termeltek a földeden maguknak.
De a kalász termése, nem lehet csak léha.

A bejegyzés trackback címe:

https://pirineni.blog.hu/api/trackback/id/tr27738264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása