Irodalomról, versekről, könyvekről és a szép magyar beszédről.

Pirinéni Irodalmi Blogja

Pirinéni Irodalmi Blogja

Verseim

2015. augusztus 03. - pirineni
Versem apró virágok, magam egy hulló falevél vagyok.
Ezer darabra téptem már a lelkem, bárhogyan kutatom,
Nem találom benne a versem.
Valaki fogja a kezem,irányít, mit írjak a papírra.
A kezemből a ceruza az ámulattól kihull.
Valaki játszadozik velem,s a fülembe súgja,
Keresd a szavakat.Ott vannak.Megtalálod valahol.
Elveszett!Nekem csak a sápadt fényű Hold ragyog.
Milliónyi darabra széthullott, csak sóvárgok.
Felettem lágyan elsuhan egy szellő,int a napsugár,
Szomorú lelkem, egy hozsannáért kiállt.
Egy eltűnt világ tengerében kapaszkodom.
Mereven fogom a semmit, jaj, nekem mennem kell.
Gyengeségem ne vedd zokon, - kiáltom,
Írni akartam én még a szép verseket.
Te. Aki fogod a kezem s vezetted az írásom,
Hálás vagyok érte, s felébredek egy pázsiton.
Álom volt az éltem, tűnő álom,vagy egy csoda?
Volt egyszer egy piciny csillag, verset akart írni,
De csak ez telt tőle, s utána porrá hullt,
S vadvirág nyílt belőle.
Orbán Piroska

A bejegyzés trackback címe:

https://pirineni.blog.hu/api/trackback/id/tr837676942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása