Irodalomról, versekről, könyvekről és a szép magyar beszédről.

Pirinéni Irodalmi Blogja

Pirinéni Irodalmi Blogja

2015 július 26. Születésnap

2015. augusztus 01. - pirineni
Virágok között kézen fogva járok, én és a nyár.
Az életben hiszek.Imámat csendben mormolom.
Így tudjátok ki vagyok. A jót szeretem,járom az utam.
Soha nem látott part felé ballagok, Önmagammal
Megbékéltem. Kikötök egy névtelen szigeten,
Keresztet építek, szépet,homokba írom a meséket.
Csendes szellő dúdolva útnak indít,
Kék hegyek felé száll az énekem.
A kísérő honvágy gyötör, szeretném nektek,
Újra olvasni a szép meséket.
Élni szeretnék még,egymást nézni boldogan,
Virágot látni,hegyre futni,érezni,ami maradt.
De a nyár, tréfát űzött velem.
Homokvár volt az eddigi életem.
Hideg hegyek halk moraját hallom.
A völgyben a harangvirágok intenek.
Egyszerre dalol felém a sok madár,
Itt van,rám köszöntött a szépséges nyár.
A kék égre nézek,az utam hozzátok vezet.
A szeretteim még várnak rám.
Én megtaláltam újra, a szépséges nyárt.

A bejegyzés trackback címe:

https://pirineni.blog.hu/api/trackback/id/tr657671730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása