Irodalomról, versekről, könyvekről és a szép magyar beszédről.

Pirinéni Irodalmi Blogja

Pirinéni Irodalmi Blogja

Templom

2015. augusztus 29. - pirineni
Magány, csend, pihen a szív, hallgat az értelem.
A templomban állok a szent előtt, ki néz engem,
Megszólalnék, de a csodálattól nem merek
A kép figyel. Szólok hozzá. Uram fáj nagyon,
Nem úgy éltem az életet, bűnöm van nekem.
Áhítattal kérlek téged, légy elnéző velem,
Tudom, hogy nyugtató a hozzád hívó szó
Gondolatban siettem eléd, de vétkeztem,
A hozzád vezető utam, el-el tévesztettem.
Majd megkérdezed,mit akarok merre tartok,
Elmondom. Színjáték és kabaré az élet.
A bűvkörből kilépek s hozzád megyek,
Melletted örökre megtartom szent hitem.
Szólok hozzád, eléd tisztelettel kiállok.
Nem játszottam én az életet hiába.
Magam köré láthatatlan kört vonok,
Melletted, vigyáznak rám az angyalok.
Az őszi szellő már itt lengeti a fákat,
Amim volt, emlékként marad a nyárnak.
A fagyos mezők felett elszállt az álmom,
Senkim és semmim nem maradt.
Kérek valakit, mondja meg nekem,
A földi lét szép, a búcsú mégis fáj nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://pirineni.blog.hu/api/trackback/id/tr597743610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása