Irodalomról, versekről, könyvekről és a szép magyar beszédről.

Pirinéni Irodalmi Blogja

Pirinéni Irodalmi Blogja

Akkor régen

2015. szeptember 15. - pirineni
Úgy szerettem volna élni akkor régen,
A vén századok alatt, mikor az ember lelke
Nyugodt volt, nem volt gonoszság, csak jóság,
Otthontalanul bolyongunk a világban,vissza,
Akarjuk a múltat, ami régen elhagyott már.
Szemem feltekint a nagy égre, szeretném látni,
Azt a tiszta fehér liliomos oltárt, térdre rogynék,
Előtte, elmormolnám az imát, amikor a szívemben
Hordoztam a szerelmet, az örömteli csodát.
Otthonomban ülnék, nézném a pattogó tüzet,
Fázós kezeim melengetném, nem gondolkodnék,
Bámulnám a csendet,várnám a nap elrebbenjen.
De a föld a könnyem, amióta issza, azóta vágyom
A múltba én, vissza - vissza.
Csak még egyszer visszaszállhatnék az időben,
Megnézném azt a régen elnyűtt világot,
Amiben boldogságot most én nem találok.
Mindentől messze vagyok, rohan velem az idő,
Vonszolom a testem, a fáradság egyre csak nő.
Szelíden felnézek az égre, ezek a csillagok?
Olyan nagyon kicsik, és mégis milyen nagyok.
Mozdulatlan minden, a nézésbe beleremegek,
Túlvilági fények ezek s olyan nagyon hidegek.
Előttem úszik a fény,rohan velem az életem.
De ott vár a tiszta létnek a szépsége, az értelem.

A bejegyzés trackback címe:

https://pirineni.blog.hu/api/trackback/id/tr937789180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása